گام نخست در بهینه سازی

سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو، فرآیندی است که جدای از اهمیت آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی معتبر ، می تواند بازدهی وب سایت را افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود.

سئو

تمام استانداردهای لازم جهت بهینه سازی وب سایت برای بهبود عملکرد وب سایت ها تدوین شده است.

  • سئو (search-engine-optimization(SEO روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند.
  • سئو جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند.
  • به عبارت دیگر سئو به این معناست : “اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.
  • سئو تنها درباره ی “موتور” ها نیست بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.

چرا باید از سئو یا بهینه سازی سایت استفاده کرد؟

اهمیت سئو یا بهینه سازی کردن سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند.و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.

  • اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند، از اینرو بهینه سازی (سئو) مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.
  • علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر ارزش سئو را دوچندان خواهد کرد.
  • کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند، بازدید بدست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.
  • هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت میکند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی میباشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجو پیدا کرده اند.

برتری شرکت پیام آوران پارسیان در بهینه سازی وب سایت چیست؟

پیام آوران پارسیان، شرکت خدمات تخصصی توسعه و طراحی وب برآن است تا با کیفیت ترین و تخصصی ترین خدمات بهینه سازی را به طیف گسترده مشتریان خویش ارائه دهد. یکبار همکاری با ما کافیست تا برای همیشه به انتخاب خویش افتخار کنید اما برای کمک به شما در اینکه چرا باید پروژه بهینه سازی خود را به ما بسپارید ، برخی از امتیازات پیام آوران پارسیان را برمی شماریم :

  • استفاده از نرم افزارهای آنالیزور معتبر و دارای لایسنس
  • گزارشات معتبر و مستمر ماهانه از روند پیشرفت بهینه سازی
  • وجود واحد R&D (تحقیق و توسعه) جهت ردیابی و بازخوانی الگوریتم های موتور های جستجو
  • نیروی انسانی زبده و متخصص جهت سئو Off Page و مدیریت محتوا و شبکه های اجتماعی
این مطلب را هم بخوانید :  نرده چوبی – کاور رادیاتور و پارکت ارتا

بازبینی سئو سایت

در بخش اول باید تمامی بخش های سایت از قبیل کدهای داخلی سایت تا بخش پایانی و گرافیک سایت و نحوه محتوا گذاری در سایت باید بازبینی و نقاط ضعف و قوت سایت در جهت یک بهینه سازی سایت و سئو سایت قوی ارزیابی گردد . تا نقشه راه مشخص و معینی را ترسیم نموده و طبق برنامه پیش رویم

گزارش وضعیت سئو سایت

قبل از انجام فرآیند بهینه سازی سایت و سئو سایت باید یک گزارش کامل از وضعیت سایت و اینکه رتبه و نتایج آن با کلمات کلیدی مشخص تهیه کرد . و طبق قرارداد سئو سایت با مشتری به طور همزمان پیش رفت شعار سئو ساز همواره تعامل با مشتری و جلب رضایت مشتری می باشد ما بر آن باوریم که بهترین روش بازاریابی روش دهان به دهان می باشد . که مشتری خود برای ما مشتری خواهد آورد .

سئو سازی سایت

در تمام مراحل سئو سازی سایت باید این نکته را در نظر داشت که حوصله و صبر برابر است با سود بلند مدت و متداوم پس نباید در بهینه سازی سایت عجله و شتاب باعث ایجاد مشکلات شود . سئو ساز در کمترین زمان بهینه سازی سایت  و سئو سایت را برای شما انجام خواهد داد

مشکلات

چرا سئو سایت با سئو ساز

افتخار داریم در سئو ساز که دارای سابقه ی  سئو سایت و بهینه سازی سایت حرفه ای می باشد، با جلب رضایت درصدی  مشتریان ، بیان اهداف خود و موارد مورد نیاز جهت آگاهی شما عزیزان را یادآور شویم. این رضایتمندی همواره دور از انتظار مشتریان بوده اما دور از حرفه و تخصص ما نمی باشد .

شعار سئو سایت تضمینی و سئو وب سایت رایگان ! این عبارات پر کاربرد جایگاهی در سئو سایت و بهینه سازی سایت ندارند. باید بیان کنیم که تضمینی در برابر تغییرات و استراتژی الگوریتم های گوگل در بهینه سازی سایت برای گوگل  و پیش بینی آن ها وجود نخواهد داشت . اما هر اندازه سئو سایت به طور اصولی و صحیح انجام گیرد ، تمامی این تغییرات به نفع شما خواهد بود. سئو سایت تضمینی باقی ماندن در نتایج و حفظ رتبه را در پی نداشته بلکه قبل از دیده شدن سایت توسط کاربران از نتایج جستجو حذف خواهید شد. قیمت سئو سایت
سئو ساز بر اساس رویکرد ها و استراتژی های خود مبتنی بر نتیجه گرایی  و عملکرد همگام با تغییرات لحظه ای و آنی گوگل با هدف حفظ و جلب رضایت مندی  مشتریان خود خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت خود را ارائه می دهد. کسب رضایت ماندگار مشتریان و ارتباطات بلند مدت مشاوره ای و خدماتی از دیگر اهداف سئو ساز  می باشد. قیمت سئو سایت
سئو ساز  همکاری خود را بر اساس یک رویکرد مشاوره حرفه ای سئو سایت و تحقیقات بازار رقابت در جهت افزایش رتبه سئو سایت در گوگل بطور طبیعی و با این دید که شما نیز می توانید یکی از وب سایت های خوش شناس در صفحه اول گوگل و مشتریان سئو ساز باشید، آغاز می کند.
خدمات سئو ساز طبق دستورالعمل گوگل وبمستر می باشد. تخصص ما ارائه یک سئو سایت و بهینه سازی سایت ماندگار می باشد .قیمت سئو سایت  افزایش قدرت ایندکس شدن مطالب سئو سایت ، افزایش بازدید کننده واقعی در سئو سایت  با موضوع مرتبط را با ما تجربه خواهید نمود .

این مطلب را هم بخوانید :  اهمیت کنترل نهایی آسانسور

فرق میان سئو سایت و دور زدن گوگل

فریب گوگل یعنی فریب خود و مشتری و زایل کردن نتیجه کسب و کارتان. یعنی رساندن سئو سایت به هدف از راه دور زدن گوگل که موجب پنالتی قیمت سئو سایت سایت یا افت غیر منتظره رتبه سئو سایت و بهینه سازی سایت  از جمله استفاده از متن ها و لینک ها مخفی در سئو سایت که نتیجه آن برگشت به خانه اول می باشد. این اقدام افرادی است  که خود را هوشمند تر از گوگل می دانند و یا شما را ساده لوح فرض می نمایند .

بهینه سازی وب سایت چیست؟

بهینه سازی وب سایت و یا سئو (Search Engine Optimization) به مجموعه اقداماتی گفته می شود که طی آن وب سایت شما در نتایج حاصل از جستجوی یک کلمه یا عبارت در موتورهای جستجو، در جایگاه مناسبی (مثلا در صفحه اول) نمایش داده می شود.

مهمترین ویژگی بهینه سازی وب سایت عبارتست از:

شما برای اینکه در صفحه اول (یا اولین جایگاه) نمایش داده شوید، هزینه ای پرداخت نمی کنید، یعنی وب سایت شما به صورت طبیعی (organic) در آن جایگاه قرار می گیرد، در صورتی که شما در تبلیغات کلیکی گوگل یا MSN، شما با پرداخت پول در صفحه نخست قرار می گیرید.

زمانی که شما با بهینه سازی وب سایت، مثلا در صفحه اول نتایج جستجو قرار می گیرید، این نتیجه نسبتا پایدار است. به این معنی که شما برای مدتی این جایگاه را حفظ می کنید که حداقل چندین ماه است و این مدت زمان بستگی به میزان فعالیت شما در وب سایت و همچنین میزان فعالیت رقبای شما دارد.

زمانی که وب سایتی با بهره گرفتن از تکنیکهای بهینه سازی در یک موقعیت مناسب در موتور جستجو قرار می گیرد، از نظر روانی، احساس اطمینان بیشتری در مخاطب ایجاد می کند تا زمانی که با تبلیغات کلیکی نمایش داده می شود.

این مطلب را هم بخوانید :  کلاچ اتوماتیک

قرار گرفتن در جایگاه مناسب به این معنی است که شما در آن زمینه، تجربه و سوابق بهتری دارید، لذا اطمینان بیشتری در مخاطب خود ایجاد می کنید.

بهینه سازی چه نقشی در بازاریابی آنلاین دارد؟

بهینه سازی وب سایت با کمک به روند “دیده شدن در وب”، سرعت شما را در بازاریابی آنلاین بیشتر می کند.

همانطور که قبلا توضیح دادم، در بازاریابی آنلاین، گام نخست اینست که شما درفضای مجازی دیده شوید. بهینه سازی دقیقا همین کار را انجام می دهد. بخش عمده ای از ترافیک وب سایت، از طریق جستجوی کاربران وب در موتورهای جستجو ایجاد می شود. به زبان ساده، شما زمانی که در اینترنت به دنبال موضوع خاصی می گردید، دو حالت دارد: یا آدرس وب سایت مورد نظر را می دانید که در این صورت مستقیما به سراغ آن وب سایت می روید. و یا اینکه با بهره گرفتن از موتورهای جستجو، اطلاعاتی درباره آن موضوع خاص بدست می آورید.

اینجاست که بهینه سازی به کمک شما می آید و وب سایت شما را در جایگاه مناسبی نمایش می دهد.

نخستین گام در بهینه سازی وب سایت، اینست که درک صحیحی از کاربران اینترنت داشته باشید! باید با دقت توجه کنید که معمولا کاربران اینترنت، چه چیزی را در جستجو می کنند؟ به عبارت بهتر، خودتان را جای آنها قرار دهید و عبارتی که آنها جستجو می کنند را بدست آورید.

اجازه دهید با یک مثال، این موضوع را بهتر توضیح دهم: فرض کنید شما وب سایتی دارید که در آن خدماتی مرتبط با کنکور کارشناسی ارشد ارائه می دهید. این خدمات می تواند نمونه سوال، آزمونهای آزمایشی، دوره های آموزشی و … باشد.

اگر من (و احتمالا شما نیز!) به دنبال خدمات مرتبط با کنکور کارشناسی ارشد باشم، احتمالا عبارت “نمونه سوالات ارشد” و یا “دوره های آموزشی ارشد” و یا “آزمون آمادگی کنکور ارشد” را در گوگل جستجو می کنم. به احتمال زیاد هیچگاه عبارت “کنکور ارشد” را در اینترنت جستجو نخواهم کرد، زیرا این عبارت خیلی عام بوده و مرا به هدفم از جستجو هدایت نمی کند.
در نتیجه مدیر وبسایت فوق باید تاکید خود بر بهینه سازی را بر روی عبارتهای فوق قرار دهد تا عبارت “کنکور ارشد”.

این همان چیزی است که در بهینه سازی به استراتژی کلید واژه ای معروف است.

بهینه سازی وب سایت دو گام دیگر هم دارد. بهینه سازی درون صفحه ای (on-page SEO) و بهینه سازی برون صفحه ای (off-page SEO) که در قسمت بعد به تفصیل درباره آن توضیح خواهم داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *