نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش- قسمت ۴۳

Palmatier W.R., Scheer L. K., Houston M. B., Evans K.R., Gopalakrishna S.(2007), Use of relationship marketing programs in building customer-salesperson and customer-firm relationships: Differential influences on financial outcomes”, International Journal of Research in Marketing, Vol.24, pp.210-223.
Payne, A., Christopher, M., Clark, M. & Peck, H. (1998). Relationship marketing for competitive advantage – winning and keeping customers, London: Butterworth-Heinemann.
Payne, Adrian and Sue Holt (2001), “Diagnosing Customer Value: Integrating the Value Process and Relationship Marketing, British Journal of Management, 12, 159-182 .
Peattie,s. (2001), promotional competition as a marketing tool in food retailing, british food journal 100/6, pp286-290.
Peattie,s.(2001), promotional competition as a marketing tool in food retailing, british food journal 100/6, pp286-290.
Pillai, K. G. & Sharma, A. (2003b). Mature relationships: Why does relational orientation turn into transaction orientation?, Industrial Marketing Management, 32, pp. 643-651.
Portier,Philippe(2001), The Relationship Paradigm :Conceptualisation and Operationalisation, 17th Annual International Research Conference on Industrial Marketing and Purchasing September 9-11.
O’ Malley, L., Prothero, A., (2004); Beyond the frills of relationship marketing, Journal of Business Research, 57, 1286-1294.
Rauyruen, P., & Miller, K.E. (2007). Relationship quality as a predictor of B2B customer loyalty. Journal of Business Research, 60, 21.31.
Robinson R, Pearce J (1988). Planned patterns of behavior and their relationship to business performance” Strat. Manage. J., 9: 43-60.
Sheth, J. and Parvatiyar, A. (1994),Relationship Marketing: Theory, Methods and Applications, Center for Relationship Marketing, Emory University, Atlanta.
Sheth , G. N .(1998), “Antecebents and concequences of customer centric marketing , “Journal of the academy of Marketimg Science, 28 , 55-66.
Sin , L., Tse, A., Yau , O., Chow, R., Lee, J., Lau , L.,(2005a), Relationship marketing orientation: Scale development and cross-cultural validation. Journal of Business Research 58, 185 – ۱۹۴٫
Terawatanavong, C. and Whitwell, G. J. and, Widing, R. E. (2007) ,Buyer satisfaction with relational exchange across the relationship lifecycle», European Journal of Marketing, Vol. 41 No. 7/8, pp. 915-938.
Tinsley d.b.(2002), Relationship marketing’s strategic array,Business horizons, january-february:70-76.
Varey, R.J. and Ballantyne, D. (2005) ‘Relationship Marketing and the Challenge of Dialogical Interaction’, Journal of Relationship Marketing 4(3): 13–۳۰٫
Vtrenz corporation(2005), Effective Relationship Marketing Part 3 Retain – CRMWorks ASIA, Vtrenz corporation.
Wang , Cheng Lu. (2004) ,Guanxi vs . relationship marketing :exploring underlying diferences “, Journal of Industrial Markahing Management ,36 , 81- 86.
Whith;S(2003), Reward Loyal Customers With Sales Promotion , Retrieved:2004.5.27.
Winter, C., and Preece, C.N. (2000), Relationship marketing between specialist subcontractors and main contractors – comparing UK and German practice, International Journal for Construction Marketing,Vol. 2, No. 1, pp 31-57.
Williams,Martin(1995), Interactive Marketing,Erskineville , Nsw , Australia, Prentice Hall.
پیوست‌ها
بنام خدا
صاحب نظر ارجمند:
با سلام
پرسش‌نامه حاضر در راستای بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش در شرکت قند اسلام آباد غرب تهیه شده است. سوالات پرسش‌نامه به صورت سوالات بسته آمده است. از شما صاحب‌نظر گرامی تقاضا می‌شود، پرسش‌ها را با دقت خوانده و به آن‌ها پاسخ دهید. بی‌شک همکاری صمیمانه شما در ارائه پاسخ‌های مناسب مسیر ارتقا دانش موجود در این حوزه را هموار می‌سازد. سوالات پرسش‌نامه در دو دسته سوالات فردی و سوالات پژوهشی مطرح شده‌اند. یادآوری می‌شود پاسخ‌های جنابعالی کاملاً محرمانه تلقی شده و از آن‌ها صرفاً به عنوان اطلاعاتی برای تدوین گزارش پژوهش استفاده می‌شود. پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما قدردانی می‌شود.
………………………………..
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
واحد کرمانشاه
الف ) مشخصات پاسخ دهنده
جنسیت : مرد □ زن □
تحصیلات : دیپلم □ کاردانی □ کارشناسی □ کارشناسی‌ارشد/ دکتری □
سابقه کار : ۱-۹ سال □ ۱۰-۱۹ سال □ ۲۰-۳۰ سال □
سن : زیر ۳۰سال □ ۴۰-۳۰ سال □ بالای ۴۰ سال □
 
ب ) سوالات گزینه‌ای

دانلود کامل پایان نامه در سایت pifo.ir موجود است.

ردیف متغیرهای تحقیق سوالات پرسش‌نامه