نیم بوت: بزرگترین ترندی که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید

نیم بوت: بزرگترین ترندی که باید روی آن سرمایه گذاری کنید

 

پیدا کردن بهترین نیم بوت از اهداف ضروری خرید کردن در این فصل است. از نیم بوت های پاشنه دار گرفته تا تخت، یک جفت نیم بوت خوب را می توان مناسب هر فصل در تمام طول سال استایل کرد، فرقی نمی کند آب و هوا چگونه باشد.

نیم بوت در چند فصل اخیر در تمامی ران وِی ها دیده می شد. نیم بوت مناسب ترین کفش برای تغییر فصل تابستان به پاییز است و از وسایل ضروری داخل هر کمد است.

نیم بوت انواع بسیاری دارد. فرقی نمی کند شما چه استایلی داشته باشید، ما در اینجا انواع مختلف آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

نیم بوت بند دار تا بالا

زمان آن رسیده که دکتر مارتنز مورد اعتمادتان را گردگیری کنید، چون نیم بوت های بند دار مناسب هر استایل بازگشته اند. اگر چکمه های بندی جذبتان نمی کنند، از نیم بوت های ظریف بند دار استفاده کنید که پاشنه کوتاه گربه ای دارند.

 

نیم بوت پاشنه گربه ای

این نیم بوت برای زنان چه بلند قد و چه کوتاه قد کاملا مناسب است. و مهمترین مزیتی که دارد این است که بعد از یک روز راه رفتن روی سنگفرش خیابان، پایتان درد نمی گیرد.

 

نیم بوت کابوی

بوت های وسترن در تمام طول تابستان در اینستاگرام دیده می شد. و اکنون بالاخره زمان آن رسیده به نیم بوت کابوی را در زمستان امتحان کنیم و نه فقط با استایل وسترن، با هر تیپ و استایلی آن را بپوشیم.

 

نیم بوت با طرح چاپی پوست حیوانات

هیچ حیوانی نیست که از این زمره مستثنا باشد. چه می خواهد چاپ گورخر باشد، چه لئوپارد و چه مار.  ما اما خود عاشق نیم بوت با نقش کروکودیل هستیم.

 

نیم بوت تخت

نیم بوت تخت را در آغوش بگیرید. هیچ دلیلی وجود ندارد که انقدر خودتان را درگیر مدل های استایل های مختلف کنید و از راحتی و زیبایی نیم بوت های تخت غافل بمانید. می توانید نیم بوت های تخت خود را تقریبا با هرچیزی، دامن کوتاه، دامن بلند، پیراهن های گلدار و … استایل کنید.

با علاقه این فصل به هر چیز یونیسِکس، می توانید نیم بوت های تخت خود را با سرهمی های و شلوار های آزاد نیز همراه کنید.

 

نیم بوت های سفید

در فصل قبلی، بوت های سفید تقریبا در همه جا دیده می شد. خوش شانس هستید اگر در فصل قبلی روی این بوت ها سرمایه گذاری کردید؛ این نیم بوت های سفید خاص برای فصل جدید هم دوباره بازگشته اند.

 

نیم بوت جورابی

انواع مختلف جذابی از این نوع  نیم بوت ها وجود دارد، از بالنسیاگا گرفته تا بوت های گل گلی، این نیم بوت های جورابی به این سرعت جایی نمی روند و می توان نهایت بهره را از آن ها برد. نیم بوت های جورابی می توانند بافتنی، توری، متالیک یا کاملا ساده باشند و باز هم مناسب هر فصل هستند.

 

منبع:

www.marieclaire.co.uk

Share