چرا پیژامه کلید سلامتی و شادی است

بسیاری از ما در انتهای روز به قدری خسته ایم که اهمیتی به انتخاب لباسی که با آن به تخت خواب میرویم نداریم. اگر خوش شانس باشیم، قبل از اینکه روی بالش بیهوش شویم مسواک میزنیم یا آرایش صورتمان را پاک می کنیم. اما فکر به انتخاب پیژامه؟ نه زیاد.

تخت خواب شما برای خوابیدن و استراحت است، نه جایی برای خوردن شام و مرتب کردن ایمیل های روز یا دیدن سریال. کاربرد های محدود تخت به این معنی کم اهمیت بودن آن نیست. و این دقیقاً دلیلی است که قبل از خزیدن زیر رخت خواب، به لباس خواب خود فکر کنیم.

 

گاهی اوقات داشتن احساس خوب درونی، از ظاهر خوب بیرونی نشئت می گیرد.

پوشیدن سوئیشرت قدیمی، تیشرت موردعلاقه دوست پسرتان، یا لباسی که دیروز بر تن داشتید کمکی به اعتماد به نفس شما نمی

     کند.

اصلاح رفتار بسیار قدرتمند است. عادت های خوب، عادت های بهتری را بوجود می آورند و اعتماد به نفس نیز اعتماد به نفس می آورد. اتاق خواب نیز همینطور است. پوشیدن یک لباس نرم و راحت میتواند جذاب و خوشایند هم باشد.

پس حتی اگر خیلی خسته اید، یا ناراحت اسنک اضافه ای هستید که امروز خوردید، پیژامه خوب به تن کنید. شما در هر صورت قبل از خواب لباس خود را عوض می کنید. آیا به نظرتان زحمت زیادی است که این لباس زیبا و جذاب را به جای آن لباسهای قدیمی و ژنده بپوشید؟ نه، نیست. اینکار همان میزان

زحمت را دارد، با نتیجه ای بسیار بهتر.

پیشنهاد می کنم لباسی پیدا کنید که هنگام خوابیدن حس خوبی به شما بدهد. این احساس خوب مطمئناً باعث می شود خواب بهتری نیز داشته باشید. به خودتان یک ست پیژامه نو و زیبا هدیه دهید. مطمئن باشید از اینکار خوشحال خواهید شد.

 

Share