تاثیر رنگ لباس بر روحیه

 

قرمز

 

این رنگ به اندازه ای که به نظر میرسد رُک نیست. پوشیدن رنگ قرمز نیازمند شجاعت و قضاوت است. شما باید رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوستتان همخوانی دارد. لباس قرمز رنگ اعتماد به نفس شما را بالا میبرد و باعث می شود در جمع به چشم بیایید. حالا اگر از این محبوبیت جدیدتان لذت میبرید سوال دیگری است. در بیشتر نقاط دنیا، قرمز رنگ شورو احساسات  شدید است. به جز هند، که رنگ قرمز برای لباس عروس در سنتشان است.

ترکیب رنگ قرمز و مشکی مدتهاست که به رنگ کلاسیک فشن تبدیل شده است. شما همچنین می توانید قرمز را با سفید یا بژ ست کنید تا تاثیر نرم تر و متعادل تری ایجاد کنید.

 

 

 

 

 

زرد

 

طبق گفته ی "جِنی مِی" – متخصص استایل و فشن – این رنگ آفتابی و زندگی بخش می تواند شما را در برقراری ارتباط حتی با خودبین و متظاهرترین شخصیت ها یاری دهد. با این وجود، باید مثل رنگ قرمز، بسیار مراقب باشید که با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. اگر در مورد رنگی که انتخاب کرده اید روی ترکیب رنگ بالاتنه تان تاثیری ندارند.

                                    

آبی

 

در مقابل رنگ قرمز، رنگ آبی روی فیزیولوژی و کاهش فشار خون تاثیر می گذارد. چه بخواهید برای استراحت بعد از یک روز کاری سخت برنامه ریزی کنید، چه بخواهید برای یک قرار مهم آماده شوید، پوشیدن رنگ آبی همواره مطمئن ترین گزینه است. این رنگ به حفظ آرامش شما کمک می کند و همچنین تاثیر بسیار مثبتی در برخورد اول به جا می گذارد.

اگر رنگ آبیتان خیلی تیره بود، می توانید با ترکیب کردن آبی با آیتم های خنثی یا رنگ روشن، تصویر نرم تری ایجاد کنید.

 

 

سبز

 

رنگ دیگری که می تواند همزمان آرامش دهنده و روحیه بخش باشد. سبز طیف های رنگی بسیاری دارد که آنرا برای انواع پوست ها مناسب می سازد. اگر می خواهید رنگ سبز لباستان را برجسته کنید، آن را با اکسسوار رنگ خنثثی ترکیب کنید.

 

 

بنفش

 

اگر می خواهید شخصیتی با اعتماد به نفس و مجرب از خود نشان دهید، از این رنگ استفاده کنید. برای مثال، پیشنهاد ما این است که برای یک مصاحبه کاری، بنفش بپوشید. آیتم های بنفش باعث می شوند که یک چهره جوان، بالغ تر به نظر برسد. این رنگ با طیف رنگهای پاستلی بسیار ایده آل است.

مشکی

 

این رنگ برای همه مناسب است! مشکی جلوه بصری باریک کننده ایجاد می کند. بطور کلی، آیتم های مشکی تاثیر دوگانه ای از اندوه و وقار ایجاد می کند.

برای اینکه خیالتان راحت شود که لباس مشکی تان بجای ایجاد حالت ناخوشی و غم، استایل شما را خیره کننده می کند، پیشنهاد ما این است که آنرا با یک اکسسوار رنگ روشن یا یک زینت کوچک همراه کنید.

 

نارنجی

 

ترکیبی از کیفیت آفتابی رنگ زرد و عمق رنگ قرمز. رنگ نارنجی برای فعالیت و افزایش خلاقیت بسیار مناسب است. شما نباید این رنگ را که به تنهایی کافی ست، با رنگ دیگری که جلب توجه می کند همراه کنید. بجای آن تلاش کنید که لباس نارنجیتان را با آیتم هایی با رنگ سرد یا خنثی ست کنید.

 

                                 

Share