جین آبی ، تیشرت سفید

 

پیراهن باز + تیشرت سفید + جین تیره

 

"لایه بندی یک هنر است و تیشرت سفید یک بوم." زیر پیراهن خود یک تیشرت کژوآل سفید بپوشید و دکمه های پیراهنتان را باز بگذارید و به استایلتان حالی راحت و ریلکس بدهید.

بدون زحمت بودن، تنها مزیت این استایل نیست. شما میتوانید با شلوار تیره و تیشرت سفیدتان، پیراهن های چاپی با رنگهای مختلف ترکیب کنید و خیالتان راحت باشد که لباس راحت و مناسبی به تن دارید.

 

 

تیشرت سفید داخل شلوار

 

پوشیدن لباس کژوآل هوشمندانه گاهاً میتواند کار سختی باشد. بگذارید تیشرت سفید راهنمای شما باشد. پایین تیشرت یقه گردتان را داخل یک شلوار راحت و بلند قرار دهید. اینکار به استایلهای دهه ۵۰ شبیه است، اما میتواند با یک جفت اسنیکر کلاسیک و یک ژاکت ساده رنگ خنثی آپدیت شود.

اگر طرفدار شلوارهای دمپا گشاد نیستید، شلوار چسب هم برای این کار مناسب است. فقط حواستان باشد که تیشرت همچنان راحت در کمر شلوار قرار بگیرد.

 

تیشرت سفید + شلوار جین پاکتی

 

تیشرت سفید آزاد خود را با یک شلوار جین که پایینش را به حالت پاکتی درآورده اید همراه کنید.

تا کردن پایین شلوار، فیزیک شما را لاغرتر نشان میدهد و پوشش بالا و پایین را متعادل می کند. پاچه شلوارتان را چندبار تا بزنید و استایل خود را با یک کتانی سبک تکمیل کنید.

همچنین میتوانید آستین های تیشرتتان را رول کنید. اینکار نه تنها برش لباستان را مرتب تر می کند، بلکه باعث می شود بازوهایتان بزرگتر به نظر برسند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تیشرت سفید + ژاکت چرم

 

استایل دهه ۵۰ جنبه دیگری نیز دارد. یک تیشرت سفید یقه گرد زیر یک ژاکت کلاسیک چرم بپوشید. ژاکتی را انتخاب کنید که جزئیاتش کم است. جزئیات و تزئینات زیاد برای این استایل مناسب نیست و آن را بسیار شلوغ می کند.

تیشرت سفید + کُت مشکی

 

این استایل چه برای آخر هفته چه برای ظاهر شدن در محل کار مناسب است. یک تیشرت نرم و با کیفیت نخی بپوشید و روی آن یک کت مشکی برش خورده به تن کنید. حواستان باشد که تیشرتتان کاملا فیت و اندازه است و زیر کُتتان باد نمی کند. بهترین کار این است که تیشرتتان را نیز داخل کمر شلوارتان قرار دهید.

 

 

 

 

 

تیشرت سفید + شلوار چاپی

 

یک تیشرت سفید با چاپ رنگی در پس زمینه. این ایده می تواند فقط به بالاتنه محدود نشود. امروز طرح های چاپی در قسمت پایین تنه نیز بسیار پرطرفدارند.

یک تیشرت سفید شانه پهن با آستین آزاد به تن کنید. قواره نسبتاً بزرگ این تیشرت تعادل طرح چاپی شلوارتان را ایجاد می کند که سایز پاهایتان را افزایش می دهد. طرح های تکرار شونده باعث می شوند فضاهای خنثی که معمولاً خالی هستند پر شوند. سپس استایلتان را با کتانی های بدون جوراب تمام کنید.

تیشرت سفید + ژاکت جین + شلوار جین

 

استایلی ساده و کلاسیک. تیشرتی سفید، که با هر ژاکت جینی براحتی ست می شود. فقط باید حواستان به سایز ژاکت باشد. ژاکت جین خیلی تنگ روی تیشرت ظاهر خوبی ندارد و اگر سایزش خیلی بزرگ باشد، شما را چاق نشان میدهد.

بهترین ژاکت جین از ۱۰۰٪ پنبه جین است که این جنس هرچقدر هم تا شود، چروک نخواهد شد.

استایلتان را با شلوار جین با کنتراست رنگی متفاوت تمام کنید. میتوانید ژاکتتان را آبی و شلوارتان را مشکی انتخاب کنید، یا برعکس. مهم این است که کنتراست رنگی بین بالاتنه و پایین تنه ایجاد شود.

Share