مطلبی برای آقایانی که می‌خواهند در تابستان خوش تیپ باشند!

هر روز که می گذرد موج هوای گرم را بیشتر از روز قبل احساس می کنیم، و این به آن معناست که تابستان نزدیک است. برای انتخاب لباس در تابستان مهم ترین نکته راحتی است، کسی دوست ندارد خوشتیپ ترین آدم جمع باشد ولی از گرما نفسش بالا نیاید و گرما زده شود…

البته نگران نباشید، راحتی و خوشتیپی تضادی با هم ندارند.

 

پیراهن

همه مرد ها به یک پیراهن تابستانی احتیاج دارند، و با آن می توانند به راحتی تیپ روزمره صبح خود را به تیپ شیک تر شب تبدیل کنند. برای یک پیراهن حتما به دنبال پارچه های سبک و قابل تنفس باشید، پارچه های سنگین تر حرارت شما را بالا می‌برند و زیر بغلتان عرق می کند…و کسی این را نمی خواهد. 

یک پیراهن سفید لینن می تواند شما را در این فصل خنک نگه دارد. سفید رنگ خوبی برای تابستان است و حس و حال این فصل را بیشتر می کند. 

 

تی شرت

وقتی به دنبال لباس خنک و راحت برای تابستانید، تی شرت بهترین دوستتان است. از رنگ های سفید، سورمه‌ای و یا خاکستری استفاده کنید. اگر می خواهید از تی شرت مشکی استفاده کنید آن را با پایین تنه روشن تر ست کنید تا زیاد گرما را جذب نکنید. تی شرت های یقه گرد بپوشید، یقه هفت به بیشتر آقایان نمی آید، مخصوصا یقه های باز هفتی… به نظرم باید این مدل یقه منقرض شود…!

 

شلوار

اگر می خواهید از شلوار کوتاه استفاده کنید به خاطر داشته باشید که شلوار خیلی کوتاه به هیچ کس نمی آید! توجه کنید که شلوارتان حد‌اکثر ۱۰ سانتیمتر بالای زانو باشد. کوتاه تر از آن خیلی جالب نیست…!

البته شما همیشه می‌توانید به جای شلوار کوتاه از شلوار های پارچه‌ای سبک وزن و قابل تنفس استفاده کنید. شلوار های پارچه‌ای انتخاب مناسبی برای تابستان هستند. در انتخاب این شلوار ها سعی کنید رنگ های روشن مانند بژ و طوسی انتخاب کنید تا در هوای گرم حس خنکی بیشتری کنید. از خرید مدل های تنگ و چسبان خودداری کنید، چرا که باعث می‌شوند بیشتر گرمتان شود. 

 

کفش 

برای انتخاب پاپوش مناسب به سبکی و راحتی آن توجه کنید. یک جفت اِسنیکر می تواند بهترین گزینه برای تابستان باشد. اسنیکر ها در عین راحتی شیک نیز هستند و شما می‌توانید آنها را به صورت روزمره و یا با تیپ های رسمی تر بپوشید. برای شروع یک کفش اسنیکر کلاسیک سفید بسیار مناسب است. اگر طرفدار اسنیکر ها نیستید، می توانید از کفش هایی کمی رسمی تر استفاده کنید. برای تابستان می توانید از رنگ قهوه‌ای این کفش استفاده کنید چرا که این رنگ تابستانی است و به بیشتر لباس های تابستانیتان می آید.

 

 

شیک بودن در تابستان آنقدر ها هم سخت نیست، فقط کافیست با لباس های کلاسیک شروع کنید و تیپ یک شیک، خنک و تابستانی برای خود آماده کنید. 

 

 

 

 

Share