نشستن آستین در نشیمن

در ادامه ی رویدادهای آستین، در تاریخ چهاردهم آذرماه 1398، آستین به دعوت نشمین به شیراز رفت تا میهمان دو روزه های نشیمن باشد. طی این رویداد دو روزه، علاوه بر اینکه برخی از محصولات آستین به عنوان نمونه به شیراز برده شد و برای هنردوستان شیرازی به نمایش درآمد، داستان آستین از زبان بنیانگذارانش برای مخاطبین روایت شد. سرآستین گزارشی از این رویداد را برای شما مخاطبین عزیز آماده کرده است.

نشستن آستین در نشیمن

دو روزه های نشیمن

نشیمن که در ابتدا فعالیتش را با نام لمکده آغاز کرد، در سال 1376 در کنار کارگاه کوچکی واقع در زیرزمین یک ساختمان مسکونی تاسیس شد. در سال 1384 با هدف گسترش زمینه ی فعالیت، کارگاهی نیمه صنعتی در شهرک صنعتی شیراز افتتاح کرد و یک سال بعد کارخانه ای صنعتی با فضای تولیدی اختصاصی و واحد طراحی مختص به خود تاسیس کرد. این تلاش متمادی در طی بیش از دو دهه، به تولید کالاهای مرغوب و باکیفیت با طراحی منحصر به فرد منجر شده. امروز نشیمن علاوه بر تولید محصولات تحت برند خودش، با برگزاری رویدادهایی به نام دو روزه های نشیمن، به همکاری و مشارکت با دیگر برندها و طراح ها می پردازد.

نشستن آستین در نشیمن

نشستن آستین در دو روزه های نشیمن

اخیرا در یکی از این رویدادهای مشترک، آستین به دعوت نشیمن به شیراز رفت تا علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولاتش برای هنردوستان شیرازی، داستانش را برای آنها روایت کند. محصولاتی که آستین به شیراز برد توسط محمدحسین قادری (م ح ق)، طراح و مدیرعامل نشیمن انتخاب شده بودند. این محصولات در چیدمانی زیبا در کنار کالاهای تولید شده توسط نشیمن به نمایش در آمدند.

رویدادهای آستین - نشیمن - شیراز - آستین - سرآستین - دو روزه های نشیمن

شناخت دو طرفه

یکی از نکات قابل توجه در این رویداد، تفاوت سلیقه ی هنردوستان در نقاط مختلف کشور بود. طبیعتا پیشینه ی فرهنگی اقوام مختلف، که منجر به پدید آمدن سبک های هنری متفاوت در نقاط مختلف جغرافیایی شده، در سلیقه ی هنردوستان هر شهر نیز تاثیرگذار است. یکی از اهداف آستین از برگزاری چنین رویدادهایی در شهرهای مختلف، علاوه بر آشنایی بیشتر مخاطبین با آستین، پیدا کردن شناخت بهتر نسبت به همین تفاوت سلیقه هاست. خرید اینترنتی در کنار راحتی و سادگی ای که برای مشتریان دارد، می تواند منجر به نوعی فاصله یا شکاف بین فروشنده و خریدار شود. نمایش های اینچنینی با شناخت بهتری که بین دو طرف ایجاد می کنند، نقش مهم و تاثیرگذاری در پر کردن این شکاف دارند.

نشستن آستین در نشیمن

روایت داستان آستین

بهادر ادب، یکی از دو بنیانگزار اصلی آستین، در روز اول این رویداد برای میهمانان و بازدیدکنندگان سخنرانی کرد و از فلسفه ی آستین و چگونگی و چرایی تاسیس آن گفت. از عشق به صنعت و هنر ایرانی، و از تلاش برای فراهم کردن سکویی برای طراحان ایرانی که به وسیله ی آن محصولاتشان را به بازه ی گسترده تری از مخاطبان عرضه کنند. سکویی که جای خالی آن در صحنه ی طراحی و دیزاین ایرانی به شدت احساس می شد. علاوه بر این، بهادر ادب از چشم انداز آینده ی آستین و اهداف حرفه ایش صحبت کرد. از برنامه ریزی برای ایجاد تاسیسات تولیدی جدید، و گسترش تیم های تخصصی آستین در زمینه های مختلف. او همچنین در مورد نقش پررنگ برندینگ و اولویت آن نسبت به مارکتینگ در فلسفه ی کاری آستین صحبت کرد.

نشستن آستین در نشیمن

استقبال کم نظیر

استقبال گرم و پرشور مردم هنردوست شیراز از این رویداد دو روزه، از موفقیت آستین در برقراری ارتباط مثبت با مخاطبینش حکایت دارد. اغلب بازدیدکنندگانی که در این رویداد شرکت کردند علاوه بر شنیدن صحبت های بنیانگذار آستین و مشاهده و امتحان کالاهایی که آستین همراه خود به نشیمن برده بود، از تجربه ی حضور در این رویداد لذت می بردند و تمایل داشتند ساعاتی را در محیط نمایشگاه سپری کرده و از فضای آن بهره مند شوند. آستین و نشیمن نیز به تأسی از همین امر، امکاناتی برای پذیرایی از مهمان ها تدارک دیدند.

Share