چرا “نینا گارسیا” متخصص مُد باور دارد که انتخاب کفش مناسب موفقیت شما را افزون می کند؟

همه ی ما در زندگی عادات روزمره ی صبحگاهی داریم، که این عادت ها ادامه ی روز ما را شکل می دهند.

برای گارسیا، چهره برجسته تلویزیون و مسئول بخش طراحی و بنیان گذار "پروژه ران وِی" ، کفش در درجه اول اهمیت قرار دارد.

کفش آهنگ شروع روزی را که در پیش دارم برایم می نوازد. "نینا گارسیا"

برای بعضی از خانم ها، فشن و مُد به قدری اهمیت دارد که حاضر می شوند برای داشتن استایلی بهتر، راحتی را از خود دریغ کنند و کفش هایی بسیار ناراحت و آزاردهنده بپوشند که تمرکز را از آنها بگیرد.

گارسیا می گوید: "امروزه پیشرفت تکنولوژی به اندازه ای سریع است که تمام جنبه ای زندگی ما را دربرمی گیرد. پس مسئله اولیه این است که چگونه فشن با این سرعت پیشرفت همگام شود و در عین  حال کاربردی باشد." به همین منظور او از طراحان اصلی ،کمپانی  پیشرفته طراحی و تولید کفش" ترو گالت " است

این کمپانی از پاهای مشتریان خود اسکن می گیرد و برای هرکدام کفشی با قالب مخصوص خود مشتری می سازد که پروسه آن بدین صورت است: پس از انجام اسکن سه بعدی از پا، مشتری می تواند مدل کفش موردنظر خود را انتخاب کند که بصورت دست ساز ساخته می شود و  طی زمان کوتاهی می تواند آن را درب منزل تحویل بگیرد.

گارسیا فکر می کند از آنجایی همه ی صنایع، از خوراک  تا ماشین آلات و …، دارای تکنولوژی خاص خود برای ساخت هستند؛ فشن نیز باید در این راستا قرار بگیرد. وی می گوید: " ما در دنیایی زندگی می کنیم که می توانیم مواد غذایی خود را آنلاین درب منزل تحویل بگیریم، در هر ساعتی از روز از طریق اینترنت تاکسی برای رفت و آمد بگیریم و … . او عقیده دارد که صنعت فشن نیز باید در راستای همین پیشرفت قرار گیرد.

 گفتگوی با نینا گارسیا در مورد راهکارهایی برای "لباس پوشیدن برای موفقیت" :

 

کفش ها تعیین کننده ی چگونگی روز ما هستند

 

 چه زمانی که برای جلسات اداری خود آماده می شوید، و چه زمانی که به کارهای شخصی و روزمره ی خود می پردازید، کفش   های خود را با دقت انتخاب کنید. چون کفش نه تنها نشانگر شخصیت و استایل شماست، بلکه بیانگر حسی است که در روز پیش رو دارید. 

ینا می گوید:" اولین کاری که هر روز صبح انجام می دهم  اینست که روزی که در پیش دارم را درنظر می گیرم و سپس کفش هایم را انتخاب می کنم." از زمانی که بیدار می شوید کارهای روزتان را مرور کنید و طبق آن ست کامل لباس خود را انتخاب کنید.

 

 

راحتی اعتماد به نفس می آورد

 

عبارت " لباس پوشیدن برای موفقیت" دور از ذهن نیست. مطالعات بسیاری نشان می دهد هنگامیکه شما لباسی را که به آن علاقه دارید می پوشید، روی اعتماد به نفستان تاثیر بسزایی می گذارد. اما این بدین معنا نیست که کفشهای کهنه تان را فقط به این خاطر که در آنها احساس راحتی می کنید بپوشید.

احساس اعتماد به نفس با احساس راحتی آغاز می شود. راحت بودن در لباس، نه تنها عزت نفس را تقویت می کند، بلکه مطالعات نشان می دهد که راحتی، روی عملکرد و بازدهی نیز تاثیر چشمگیری دارد. شما نمی توانید تمرکز و کارآیی مناسبی داشته باشید اگر مدام درحال درآوردن و پوشیدن کفش خود باشید.

گارسیا می گوید:" تاکید من این است که راحتی همیشه در اولویت قرار بگیرد. اگر در لباس و کفشی که می پوشید راحت باشید، اعتماد به نفس، تمرکز و درنهایت بازده عملکرد شما بالا خواهد رفت.

Share