آقایان در پاییز و زمستان

۱. استفاده از رنگ سبز زمردی.

 

رنگ سبز زمردی یکی از رنگ های بسیار مناسب برای ظاهر شدن در خیابان برای این زمستان می باشد. این رنگ یکی از رنگ های مورد علاقه عموم در سراسر دنیا می باشد. شما میتوانید از این رنگ برای زیورآلاتی مثل دستکش یا کلاه و شال گردن استفاده کنید ولی بازهم هیچکدام از آنها جای یک ست کت و شلوار سبز زمردین را نمیگیرند.  اگر فکر می کنید جرأت پوشیدن این رنگ سبز را ندارید، مطمئن شوید که حداقل از این رنگ خاص به عنوان یک دستمال گردن در کنار رنگ مورد علاقه خود استفاده می کنید.

 

۲.استفاده از پارچه های پشمی شطرنجی.

 

شاید طرح پارچه های پشمی شما را یاد لباس مدارس خصوصی اروپایی بیاندازد ولی این طرح خاص برای سالیان پیاپی مورد پسند همه بوده و همیشه در هفته های مد پاییز زمستان به چشم آمده است. در حالی که این پارچه به تنهایی ساده و قدیمی به نظر می آید، شما می توانید با ابتکار و سلیقه خود و با استفاده از انواع قرمز، خردلی و سبز روشن آن، این پارچه را تبدیل به یک سبک لباس مطابق با مد روز و بسیار جسورانه کنید. زیورآلات و پیراهن های ساده و با رنگ های روشن ترکیب بسیار مناسبی برای یک کت با پارچه پشمی شطرنجی می باشند.

 

 

 

۳.استفاده از پارچه های گل دار.

 

به تازگی پارچه های با چاپ گل در بین برند ها و استایل های مد روز جایگاه خاص خود را پیدا کرده اند. شاید این طرح های گل دار برای آقایان کمی غریب باشد ولی در عین حال بسیار وسوسه انگیز و خاص. یکی از ویژگی های این پارچه های گل دار به ارمغان آوردن فصل پاییز و زمستان می باشد، درست در سردترین و بی رنگ ترین فصل سال. اگر به اندازه کافی جسور نیستید که یک پیراهن گل دار زیر کت خود بپوشید، شما می توانید به یک جیب کوچک با طرح گل بسنده کنید.

 

 

 

 

۴.استفاده از ژاکت هایی راحت با یقه ای به شکل شال گردن و آزاد.

 

اگر به دنبال لباسی هستید که در سرد ترین روزهای پاییز و زمستان همراه شما باشد به سراغ ژاکت های کش باف پشمی، راحت و آزاد بروید. ترکیب بندی لباس متناسب با این ژاکت بسیار راحت می باشد. کافیست شما یک تیشرت سفید زیر آن بپوشید و یک شلوار جین تیره برای ست کردن انتخاب کنید. شاید یقه های این کت کلافه کننده باشد ولی زمانی که در سرد ترین روز سال شما را از سرما نجات می دهد، نظرتان را عوض می کند. 

 

 

 

۵.استفاده از خز.

 

کت خز دار سالیان سال به عنوان یکی از برجسته ترین انتخاب ها برای فصل زمستان انتخاب شده است. ممکن است طرفدار خز باشید یا مخالف آن، به هر حال نمیتوانید ادعا کنید که کت خز برای فصل سرما کارایی ندارد. بهترین روش ست کردن خز با لباس ترکیبی از رنگ های تیره می باشد با خزی که رنگ روشن دارد.

 

 

۶.استفاده از کت هایی با نوشته و شعار.

 

یکی از جسورانه ترین ژاکت های زمستانی این کت های نوشته دار می باشند که با طرح های گرافیکی و خاص توجه همه را جلب می کنند. معمولاً این کت ها با رنگ های خاص و عجیب ترکیب بندی می شوند. گاهی برند ها و طراحان توسط این طرح کت و طرح های گرافیکی به روی آن برای خود تبلیغات می کنند. این کت عموماً مورد پسند جوانان قرار می گیرد.

 

 

 

 

۷. استفاده از پولیور های عکس دار.

 

ممکن است عکس های پولیور کارتونی باشد یا عکسی تبلیغاتی، به هر حال شما توسط این پولیور می توانید به سبک لباسیتان شخصیت بدهید. شما می توانید این پولیور های عکس دار را با ترکیب لباس های کلاسیک و یا کاملاً عجیب و غریب ست کنید. اگر به اندازه کافی جسور برای پوشیدن رنگ های عجیب و خاص همراه با این پولیور نیستید به سراغ رنگ خاکستری و یا رنگ های خنثی بروید.

 

 

 

۸.استفاده از کلاه های لبه دار.

 

یکی از موارد مورد نیاز شما در پاییز و زمستان کلاه های لبه دار می باشد. این کلاه های لبه دار یادآور نسل های قدیمی هستند و رنگ های تیره تر این کلاه مورد پسند عموم می باشد. با وجود این که کلاه های لبه دار به سبک قدیمی هستند، با ترکیبشان همراه لباس های مد روز، به ستی کاملاً مدرن تبدیل می شوند. اگر به اندازه کافی جسارت دارید از رنگ های روشن و خاص این کلاه استفاده کنید.

 

 

 

 

۹.استفاده از دستکش.

 

 

هیچ چیز به اندازه یک مجموعه از دستکش های متفاوت برای روز های سرد سال ضروری نیست. دستکش فقط یک وسیله برای نجات از سرما نیست بلکه یک وسیله بسیار قدرتمند در زیبا سازی ظاهر شما در زمستان می باشد، بخصوص اگر چرم طبیعی باشد. اگر استایلی ساده و راحت تر دارید از دستکش بافت استفاده کنید. 

Share