چگونه صبح ها شاداب تر به نظر برسیم

 

چه شما فردی سحرخیز باشید که با صبح ها میانه خوبی دارد، یا نه؛ بیدار شدن از خواب و سرحال و شاداب به نظر رسیدن همیشه کار راحتی نیست. هست؟

با شستن صورت با آب، دستی به موها کشیدن و پوشیدن لباسی رنگی، آماده اید تا روز خود را شروع کنید.

ما در اینجا لیستی از کارهایی تهیه کرده ایم که بدون استفاده از مواد آرایشی، صبح ها زیبا و شاداب از خانه خارج شوید.

 

 آب یخ روی صورتتان بریزید

این قدیمی ترین روشی است که همه آن را می دانند، و همیشه هم جواب می دهد. سینک تان را با آب خیلی سرد پر کنید و تعدادی قطعه یخ در آن بیندازید تا دما پایین تر بیاید. آب را روی صورت خود بپاشید. در لحظه منافذ پوستتان تنگ شده و مویرگها جمع می شوند، که این کار باعث می شود صورتتان صاف تر به نظر برسد. علاوه بر این، این کار شما را بیدار می کند که قطعاً روی ظاهرتان تاثیرگذار است.

 

به باشگاه بروید

هیچ چیز بیشتر از ورزش شما را بیدار نمی کند. پیاده روی کنید، روی تردمیل بدوید یا چند حرکت یوگا انجام دهید. هر ورزشی که ضربان قلبتان را بالا ببرد خوب است. با بالا رفتن تپش قلب و افزایش ترشح ایندورفین، انرژی تان بیشتر می شود. اضافه بر این، گونه هایتان سرخ رنگ می شود و نیازی به رژگونه نخواهید داشت.

 

به آشپزخانه بروید

اگر مشکلتان پف زیر چشم هاست، به آشپزخانه بروید. دو قاشق را به مدت ده دقیقه در فریزر بگذارید. سرتان را به عقب تکیه دهید و قاشق ها روی چشمانتان قرار دهید. سرما باعث کاهش التهاب می شود.

تکه های خیار سرد نیز به همین صورت عمل می کند. به مدت پنج تا ده دقیقه قطعات خیار را روی چشمانتان بگذارید. این کار باعث می شود که قرمزی، پف و التهاب پلک هایتان از بین برود.

 

سر و ته شوید

 

برای درست کردن موها در ده ثانیه، از کمر خم شوید و موهایتان را سر و ته کنید. نوک انگشتانتان را محکم روی ریشه موها ماساژ دهید و بافت های پوست سرتان را احیا کنید.

این شیوه علاوه بر سرحال شدن، باعث می شود که خون به صورتتان بدود و گونه هایتان را صورتی و براق کند.

 

آب رسانی، آب رسانی، آب رسانی

وقتی خسته به نظر میرسید، کم آبی بدترین دشمن شماست. وقتی آب کافی به بدنتتان نرسیده باشد، پوستتان خاکستری یا زرد رنگ به نظر می رسد و چروک های صورتتان خود را بیشتر نمایان می کنند. برای آبرسانی و بزرگ شدن سلول های بدن، میزان آب مصرفی تان را بالا ببرید و در طول شبانه روز هشت لیوان آب مصرف کنید.

 

لباس رنگی بپوشید

رنگ مشکی شاید شما را لاغر نشان دهد، اما کمکی نمی کند که سرحال تر به نظر برسید.

روزهایی که خسته اید، تاپ مشکی را رها کنید و رنگ روشن مناسب پوستتان را انتخاب کنید. این باعث می شود که در لحظه ظاهرتان روشن تر و پرانرژی تر به نظر می رسد.

Share